Servicii asociate cardurilor accesibile prin telefon
Servicii asociate cardurilor accesibile prin telefon Plati prin ATM eComerce IBAN

[Under Construction]

SmartTel

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Servicii asociate cardurilor accesibile prin telefon


  •  SmartTel

    Consultarea situatiei soldului contului bancar - indiferent daca este cont curent, cont de card, cont de depozit sau chiar cont de credit - prin intermediul SMS-urilor transmise pe telefonul mobil a devenit posibila si in Romania incepand din iulie 2000. Institutiile bancare care ofera clientilor lor acest serviciu sunt: Banc Post (serviciile SmartTel(TM)SMS, SmartTel(TM)3G si SmartTel WAP), Raiffeisen Bank (serviciul SmartTel SMS) si Banca Comerciala Romana (serviciul Mobile Banking BCR).

     
  •  Obtinerea de informatii prin centrele de asistenta telefonica

    Informatii utile posesorilor de card (soldul contului de card, ultimele tranzactii realizate pe card, comisioane percepute etc) pot fi obtinute prin intermediul telefonului fix sau mobil luand legatura direct cu Centrul de Asistenta al bancilor comerciale. Astfel de centre de asistenta functioneaza in cadrul urmatoarelor banci: BRD-GSG (serviciul Vocalis si Infocard), HVB Bank Romania (serviciul Telefon Service), Raiffeisen Bank (serviciul Raiffeisen Direct), ABN Amro Bank Romania, Alpha Bank Romania, Banca Romaneasca, BC Carpatica, BCD Romexterra, Commercial Bank of Greece, Piraeus Bank Romania, Romanian International Bank si Volksbank Romania.
     
  • Mobile Banking

    myBanking este un serviciu oferit de Raiffeisen Bank si Connex prin care se pot afla informatiile financiare privind contul bancar si cursul valutar si se pot face plati de facturi si reincarcari de cartele telefonice direct din meniul telefonului. Serviciul myBanking este accesibil oriunde exista acoperire pentru serviciul GSM Connex, inclusiv Roaming.
       CONDITII
        Pentru a beneficia de serviciul myBanking este nevoie de:
        - un cont deschis la Raiffeisen Bank;
        - un SIM Smart* cu aplicatia myBanking si un telefon compatibil;
        - un contract cu Raiffeisen Bank pentru activarea serviciului          myBanking.
    * cartela SIM Smart poate fi obtinuta gratuit de la orice centru / dealer Connex in schimbul cartelei utilizate in prezent.

    AVANTAJE
    - securitate maxima in derularea contractelor financiar-bancare;
    - acces simplu la informatii financiar-bancare in timp real;
    - plata facturii sau reincarcarea cartelei direct de pe telefonul mobil;
    - economie de timp.

    ACTIVARE

    - in maximum 24 ore de la completarea contractului de inrolare se face activarea aplicatiei aflata pe cartela SIM Smart;
    - activarea se face odata cu primirea unui mesaj special de activare venit din sistemul bancar al Raiffeisen Bank;
    - dupa activare, in meniul “Connex” din telefon va aparea un submeniu denumit “Raiffeisen”
    - mesajul venit de la banca se va stoca in zona denumita “Mesaje Banca”, zona accesibila doar dupa introducerea unui cod denumit “BPIN”;
    - accesarea pentru prima data a aplicatiei se va face utilizand codul “BPUK”, cod scris in interiorul sigilat al plicului in care se afla cartela SIM Smart;
    - dupa introducerea codului BPUK, aplicatia iti va cere sa introduci un cod BPIN preferat, format din 4 pana la 8 cifre. Vei avea posibilitatea sa-ti schimbi oricand BPIN-ul intrand in meniul dedicat, “Schimba BPIN”.

    SERVICII
    - informatii de cont (sold cont, miniextras cu informatii referitoare la ultimele 5 tranzactii dintr-un cont)
    - curs valutar
    - convertor valutar
    - reincarcare cartele telefonice preplatite Connex GO! si Kamarad
    - plati facturi

    REGULI DE UTILIZARE
    - in cazul uitarii codului BPIN, se apeleaza la codul BPUK de pe plicul in care a fost sigilata cartela SIM Smart. Pierderea codului BPUK necesita inlocuirea cartelei SIM Smart;
    - se pastreaza in conditii sigure codul BPIN si codul BPUK ;
    - in cazul pierderii sau furtului telefonului mobil, se suna la Connex (Serviciul Relatii cu Clientii *222 de pe un mobil sau 021 302 2222 de le un telefon fix) pentru a bloca utilizarea cartelei SIM si se anunta si Raiffeisen Bank pentru blocarea alertelor/notificarilor presetate la numarul 0800.080.808;
    - se verifica daca datele introduse in meniul myBanking sunt corecte (spre exemplu, suma pentru plata facturii);
    - daca in cont nu exista disponibilitati suficiente pentru debitarea integrala ceruta, utilizatorul va primi un mesaj de eroare; inainte de lansarea unei operatiuni de debitare cont, se recomanda verificarea soldul contului;
    - nu poti utiliza serviciul myBanking, daca:
         * telefonul nu se afla in zona de acoperire;
         * cartela SIM Smart este utilizata pe un tip de telefon incompatibil;
         * se introduce gresit codul BPIN, de trei ori la rand;
         * cartela SIM Smart are aplicate, de utlizator sau de Mobifon, restrictii de utilizare;
    - soldul contului se actualizeaza dupa orice tranzactie efectuata in cont;
    - tranzactiile efectuate prin intermediul cardului in afara orelor de program ale bancii (luni–vineri: 8-20 si sambata: 9-15) si in zilele nelucratoare vor influenta soldul contului vizualizat prin myBanking in dimineata urmatoarei zile lucratoare. Lista ultimelor 5 tranzactii nu este disponibila in afara orelor de program al bancii si in zilele nelucratoare;
    - in cazul in care telefonul este inchis, mesajele SMS netransmise se pot stoca in vederea transmiterii lor ulterioare, dar nu mai mult de 4 zile calculate din ziua solicitarii;
    - pentru citirea mesajelor de la banca este necesara introducerea codului BPIN;
    - in cazul in care un mesaj nu poate fi receptionat pe telefon – de exemplu aplicatia este activa in acel moment – mesajul va fi retransmis dupa 10 minute;
    - mesajele securizate de la banca se primesc in meniul “Mesaje Banca”. Telefonul poate stoca prin comanda “Blocare” 3 mesaje, care nu vor putea fi sterse accidental, ci doar in urma comenzii de deblocare. Celelate mesaje vor fi inlocuite de noile mesaje primite de la banca, in ordinea sosirii lor.

    TARIFE

    - se tarifeaza cu 0,15 USD (fara TVA) mesajul primit cu informatiile solicitate;
    - abonament lunar: 0.5 USD pentru persoane fizice, 1 USD pentru persoane juridice – se retine automat la sfarsitul fiecarei luni din contul curent detinut la Raiffeisen Bank;
    - pentru plata facturilor Connex sau pentru reincarcarea cartelei preplatite Connex GO! sau Kamarad, nu se plateste mesajul trimis sau receptionat si nici nu se percepe taxa/comision la banca;
    - in cazul in care la o comanda raspunsul este mai lung, necesitand 2 SMS-uri, taxarea se va face doar pentru unul din ele;
    - mesajele de eroare nu se taxeaza.

     

Home Up Feedback Denominarea Search

Home ] Up ] SmartTel ]

Send mail to office@esale.ro with questions or comments about this web site.
Copyright © 2005 General Consulting
Last modified: 06/02/05