SmartTel

[Under Construction]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SmartTel SMS reprezinta o modalitate usoara si eficienta de comunicare. Prin intermediul sau, banca trimite clientilor mesaje tip SMS care contin informatii legate de soldul conturilor. Aceste mesaje sunt transmise indiferent de reteaua de telefonie mobila utilizata, serviciul fiind disponibil atat pentru GSM (Orange, Connex si Cosmorom) cat si pentru CDMA (Zapp).

Primiti aceste mesaje:

  • la cerere: Utilizatorul trebuie sa apeleze numarul 681 (pentru Orange, Connex sau Zapp) sau 1681 (Cosmorom), apel netaxabil de pe telefonul mobil, dupa ce, in prealabil, s-a abonat la acest serviciu la filiala bancii la care are deschis contul. SmartTel™ va identifica in baza de date utilizatorul (numarul de telefon de la care a sunat) si contul asociat lui si va transmite un mesaj SMS cu informatii privind soldul.

     

  • periodic: in acest caz nu este necesara interventia clientului, sistemul trimitand aceste informatii intr-o zi stabilita anterior:

    • zilnic;

    • o data pe saptamana - in ziua si la ora stabilita de client;

    • o data pe luna - in ziua si la ora stabilita de client.


    Mai multe detalii - alerte

     

  • automat la producerea unui anumit eveniment: in contului unui client au loc in permanenta actualizari, de la modificarea soldului prin debitarea/ creditarea contului pana la modificarea dobanzii. Toate aceste actualizari ale diverselor atribute ale contului reprezinta un eveniment a carui producere poate declansa trimiterea automata catre client a unui mesaj de alerta.
     

SmartTel Sms Plus se remarca datorita diversitatii serviciilor oferite, clientii pot accesa diverse informatii referitoare la conturile sale, si in plus vor avea posibilitatea de a efectua diferite tranzactii. Pentru toate acestea veti avea ocazia sa evitati deplasarea la banca sau conectarea la un computer!

Serviciile PLUS se refera la:

  • Interogarea soldului contului (conturilor);

  • Lista ultimelor "n" tranzactii;

  • Lista ultimelor "n" tranzactii de debitare / creditare;

  • Data urmatoarei plati scadente;

  • Ratele ce urmeaza a fi platite pentru conturile de credit si termene de plata;

  • Cursul valutar;

Tipul de tranzactii pentru care platforma SmartTel poate dezvolta suport tehnic:

  • Transfer de fonduri intre conturile proprii;

  • Transfer de fonduri catre alte conturi (terte) din cadrul aceleiasi banci.

Serviciile SmartTel PLUS sunt accesibile prin cererea pe SMS. Se bazeaza pe un sistem de cuvinte/caractere cheie pe care le includeti in mesajul text trimis catre banca. Atentie! Formatele mesajelor sunt specifice fiecarei banci din sistem. Numerele catre care trimiteti SMS-urile sunt 681 (pentru utilizatorii Connex, Orange si Zapp) sau 1681 (pentru utilizatorii Cosmorom).

Avantajele, comparativ cu prima alternativa - SmartTel SMS - sunt:

  • diversitatea serviciilor;

  • identificarea utilizatorului se face in baza numarului de telefon ("Caller ID" - identitatea apelantului, serviciu oferit de toti operatorii GSM) si a unei parole de utilizator incorporata in mesaj (in primul caz identificarea se face numai in baza numarului de telefon);

  • serviciile pot fi utilizate in timp real si la aceleasi costuri chiar si atunci cand abonatul calatoreste in afara granitelor nationale.

Top

SmartTel 3G este o aplicatie dedicata utilizatorilor Zapp Mobile. Faciliteaza accesul la informatii si servicii bancare beneficiind de rapiditatea tehnologiei CDMA. Interfata se prezinta sub forma unui sistem de meniuri si submeniuri navigabile.

Lansarea aplicatiei:

Pas 1: Apasati tasta "web" (telefonul Hyundai)/ "www" (modelul Synertek). Se va deschide browserul Microsoft Mobile Explorer 3.0

Pas 2: Aplicatia SmartTel™ 3G este plasata in meniu "Favorites". Adresa serviciului este: smarttel.zappmobile.ro si nu poate fi accesata decat de pe telefoanele mobile Zapp. Cum setati adresa?

Aplicatia SmartTel™ 3G se deschide si solicita selectarea bancii din lista celor disponibile.

Componentele aplicatiei:
Pentru oricare banca selectata, se va deschide meniul cu optiuni. Acestea sunt operatiunile pe care le puteti efectua si sunt diferite in functie de banca. Ele se refera la:

  • Info cont: vizualizarea situatiei conturilor pe care le detineti la banca selectata;

  • Tranzactii: efectuarea de tranzactii (transferul de fonduri intre doua conturi ale clientului, alimentarea cardului, etc.);

  • Retea ATM: va ajuta sa localizati bancomatul bancii selectate cel mai apropiat de dvs.;

  • Curs valutar: informatii despre cursul valutar al bancii dvs. (cotatiile principalelor valute la banca, valabile in ziua curenta sau pentru o data anterioara - maxim 1 an);

  • Dobanzi: dobanzile bancii selectate pentru diverse tipuri de conturi (rata dobanzilor pentru disponibilitati la vedere, depozite la termen, cu plata lunara a dobanzii, depozite in cont la termen, cu capitalizarea dobanzii la scadenta, etc.);

  • Sucursale: Reteaua teritoriala a bancii, va ajuta sa localizati sucursala bancii selectate cea mai apropiata de dvs. si va ofera, in plus, date de contact (numar de telefon, fax);

Optiunea "Info Cont" este disponibila dupa incheierea cu banca a contractului de furnizare servicii SmartTel 3G. Accesul se face in baza unui nume de utilizator (user) si a unei parole. User-ul va fi numarul de telefon Zapp, iar parola implicita "1234".
 

WAP este un mediu deschis de dezvoltare pentru aplicatii care faciliteaza accesul mobil prin intermediul operatilor de browsing la informatii rezidente pe servere legate la Internet.

Scopul acestei extinderi il constituie simplificarea accesului clientului la informatiile/serviciile oferite. Sistemul cuvintelor cheie incorporate in mesaje SMS trimis de clienti catre platforma SmartTel este inlocuit de o interfata prietenoasa specifica serviciilor WAP: un sistem de meniuri si sub-meniuri navigabile.

  • Interogari de cont:

    • Soldul contului;

    • Lista ultimelor "n" tranzactii;

    • Lista ultimelor "n" tranzactii de debitare/de creditare;

  • Tranzactii pentru care SmartTel poate dezvolta suport tehnic:

    • Transfer de fonduri intre doua conturi personale ale utilizatorului (ex. folosirea contului curent pentru alimentarea contului de card);

    • Transfer de fonduri intre doua conturi din aceeasi banca (titulari diferiti)

    • Plata facturi utilitati curente (telefon, cablu TV, apa, electricitate, etc)

  • Alte servicii:

    • Interogarea ratei dobanzii pentru diferite tipuri de conturi;

    • Cursul valutar de schimb la data curenta si istoricul evolutiei cursului;

    • Data urmatoarei plati scadente.

La acest moment serviciul SmartTEL WAP poate fi utilizat de catre posesorii de telefoane mobile din retelele Connex si Orange care au posibilitatea de a accesa servicii wap.

 

SmartTel ME reprezinta solutia care permite accelerarea procesului de pregatire a angajatilor furnizand in acelasi timp informatii critice despre companie!

Imagineaza-ti ca poti realiza asta prin intermediul telefonului mobil Zapp... fara ca aplicatia in sine sa te coste nimic!

Componentele aplicatiei:

  • Info Companie

  • Documentatie Tehnica

  • Mail

  • Forum discutii

  • Managementul Calitatii

  • Modul financiar

  • Resurse Umane

Informatii critice despre companie. Pot fi incorporate:

  • Detalii despre viziunea companiei, misiunea, obiectivele sale;

  • Prezentarea produselor/serviciilor acesteia;

  • Clientii (lista clientilor, date despre acestia utile angajatilor pe parcursul exercitarii activitatii);

  • Structura (organizarea pe departamente si capabilitati; fiecare angajat utilizator va gasi cu usurinta in cadrul structurii persoana indicata de contact si poate lua legatura cu responsabilii diverselor proiecte ale companiei)

Modulul Resurse Umane permite managerilor de departamente sa stabileasca sarcini pentru subalterni si sa urmareasca evolutia executiei acestora. Sunt incluse si instrumente specifice activitatii de administrare resurse umane: teste de motivatie, de personalitate sau teste de determinare a nivelului de competenta profesionala.

Angajatii au posibilitatea de a fi permenent la curent cu ceea ce se intampla in departamentele unde lucreaza si care sunt posibilitatile de promovare disponibile in interiorul companiei la un moment dat!

Modulul este completat cu un sistem de management al resurselor firmei ce integreaza toate laturile activitatii comerciale (planificare, productie, vanzari si marketing).

Forumul de discutii reprezinta spatiul alocat in care fiecare dintre membrii grupului poate adauga un anunt important pentru intreg grupul sau unul dintre subgrupurile departamentelor companiei.

Mailul reprezinta o legatura directa intre telefonul mobil si calculator; angajatul de pe teren poate, in acest fel, trimite de pe telefonul mobil un mail catre calculatorul sefului de proiect.

Modulul de Management al Calitatii ofera o interfata usor de utilizat pentru desfasurarea activitatilor zilnice legate de managementul calitatii, respectand cerintele standardului ISO 9001:2000. In acelasi timp, accesul clientilor, partenerilor si personalului firmei la informatiile privind managementul calitatii este mult facilitat.

Functiile sale sunt legate de: intocmirea documentelor, monitorizarea tendintelor legate de calitatea produselor si serviciilor oferite de UCS si perfectionarea continua a proceselor in scopul indeplinirii si chiar depasirii anticiparilor clientilor.

Structura modulara a aplicatiei permite adaugarea altor componente in functie de solicitarile "societatii - client.
 

Home Up Feedback Denominarea Search

Home ] Up ]

Send mail to office@esale.ro with questions or comments about this web site.
Copyright © 2005 General Consulting
Last modified: 06/02/05